Thursday, September 27, 2012

Entri Saya La Ni :)

Wow, hebat jugak aku ne kan? Post entri dah hampir sampai 100.. Hahaha.. Hebat2.. Tak sangka boleh rajin mengupdate blog ni. Walaupun teda orang baca.. :)

Banyak dah entri yang aku tulis tapi ntah, banyak yang mengarut. Kannnn? :)

Dah hampir 2 tahun setengah aku kat IPG ni. Masih tinggal 3 tahun lagi untuk tamat belajar. Masih jauh perjalanan kan..? Itu pun, kalau sempat.. InsyaAllah :)

Mengimbau kembali memori semalam, dan hari-hari yang sebelum ni. Terlintas dalam fikiran.. "cepatlah masa berlalu, cepatlah habis belajar, cepatlah konvo " Sebabnya, hanya dia yang tahu. :) Saya masih terus bersabar menanti hari itu. Heheheeee

Dan untuk dia, cepattttt pi kenal2 ngn abah saya.. Nanti boleh datang Sarawak :)

Btw, esok nak pegi Lan Berambeh.. Okey, nasib baik ada Zaza. Taklah segan sangat kan.. Muehehhee.. Esok mok melantak mkanan Sarawak odooo.. Rindok aieeee~ Esok jumpala kita bala2 Sarawak ou~~
Haha.. Best, sebab daknya da ekot.. Tapi nktk, daknya xpat join. Jadi, tinggal lah aku ngn Zaza. Pande2 la mbak dirik sowk tk.. Utk nya, boh iso, nk lamak ya biarkan berlalu. Nktk, ktk jk nk kmk pkey. :)

Bah, debah tok gambar tym Lan Berambeh taun lepas::






P/s : It will always be you and would never change even for a second. What I said before is the truth. I'll for sure, make it come true. InsyaAllah, if I still be given the chance. Even you are not the 1st one, I'll make sure you'll be the last.

No comments: