Thursday, September 27, 2012

Dan Akhirnya Saya Jumpa Awak

Assalamualaikum..
Hai~ Untunglah.. xda kelas pagi ni kann?? Boleh rileks2~ Layan movie kat bilik kan? Oh ya.. tadi c kawan mengajak p tengok wayang sbb harini xda kelas. Haha. Then aq jawab.. "Hamboiii.." Tu jak yang aq mampu jawab.. Hahaha.. Sorry :)

Okey, berbalik kepada tajuk entri kali ni. Mcm mw muntah jak kan baca tajuk tu?? ~_~
Ok, contoh, sebelum kita berjaya melakukan 'serve' bagi permainan bola tampar, untuk percubaan yang pertama dan kedua, dan seterusnya, mesti kita ada buat salah kan? Sebab tu merupakan kali pertama kita buat. Kann? Jadi, samalah dengan kehidupan ni. Sebelum kita jumpa yang betul2 yang ditakdirkan untuk kita  mesti kita akan jumpa dulu barrier2 yang lain kan? Sebagai ujian, untuk dijadikan pengajaran dan sebagai persediaan PSA kita. (PSA<---mentang2 bakal cikgu..muehehehe)

Okey, kalau nak diceritakan, memang banyak yang telah kita jumpa dan lalui. Pelbagai ragam manusia yang kita jumpa kat muka bumi ni dan dari situ jugalah kita belajar sesuatu daripada mereka yang telah kita temui. Seriously, aq bersyukur sebab Allah telah temukan aq dgn orang yang salah sebab dari situ aq belajar sesuatu. Belajar tentang perkara yang patut dan tak patut aq buat. Daripada situ jugak aq mula sedar banyak perkara dan ya, daripada situ juga lah aq dapat jumpa dia. InsyaAllah, kalau dia ditakdirkan utk aq, aq akan jaga sebaiknya apa yang Allah bagi. Btw, doa dan usaha tu penting. Jadi, aq akan berusaha selagi yang termampu dan berdoa agar semuanya menjadi kenyataan dan diredhai Allah. Amin. :)

Ok, sounds like cheesy wedges rite. Ok done. Teringat kat kepsi pulak.. Rindu cheesy wedgess T__T. Okey, thank u for reading.


No comments: