Tuesday, April 2, 2013

Kalau tiap hari nak seronok, bila masanya kita nak rasa susah?

Assalamualaikum..
Hey, it's been a while since my last update for my blog entry. Kinda busy a lil bit for these few weeks and yup, now, still in busy mode; doing assignment. :)

"Kadang-kadang waktu tengah gembira, gelak, ketawa bagai nak rak, tiba-tiba aku berhenti gelak dan ketawa. Sebab aku takut, nanti aku akan menangis."

"Kadang-kadang, aku suka buat lawak supaya dorang gembira dan gelak. Supaya aku pun turut gembira melihat mereka ketawa. Itu sudah cukup."

"Kita tak pasti sampai bila sesuatu keindahan itu akan terus kekal indah sedangkan bunga yang menguntum mekar mampu layu tatkala bahang mentari menyuluh diri."




Sementara tengah bosan, nyempat-nyempat nak tulis benda nih.

Dengan ini, saya menamatkan kemerapuan untuk malam ini dengan Assalamualaikum w.b.t. :)
#Teruskan tersenyum untuk membuat orang lain tersenyum.

No comments: